Mesmo assim para o Nordeste não consideres isso como adquirido, existe essa possibilidade mas sinceramente penso que só neve acima dos 1000m. Espero enganar-me
Espero francamente que sim, que estejas errado, as previsões que tenho partilhado de todas a entidades dão cotas bem abaixo dos 1000 metros... mas em meteo nada é assegurado.
Até a conservadora e seguidora do GFS MeteoGalicia diz isto:
Galicia queda nunha situación intermedia entre a borrasca situada en Azores e as altas presións do norte de Europa, o que deixará un corredor de ventos intensos de compoñente leste que aportarán aire moi frío para esta xornada. Así, agárdanse ceos parcialmente cubertos con nubes de tipo medio e alto pola mañá. Co avance do día,
unha fronte cálida irá entrando polo sur, con aumento de nubes e precipitacións que comezarán á tarde no sur das provincias de Pontevedra e Ourense e á noite serán xeneralizadas. Durante a madrugada do mércores as
precipitacións serán de neve en calquera cota das provincias de Lugo e Ourense, no norte e interior da provincia da Coruña e no interior da provincia de Pontevedra. As temperaturas sufrirán un descenso, máis acusado nas máximas. O vento soprará de compoñente leste, moderado en xeral e forte no litoral norte.
Amanhã à tarde:
Amanhã à noite:
Confesso que nunca na vida me recordo de ver a MeteoGalicia falar em qualquer cota!
IPMA: 600 metros (a nódoa de sempre ao generalizar cotas).
AEMET: 300/400 metros
Fenómeno
Nevadas
Acumulación de nieve en 24 horas : 6 cm
Ámbito geográfico Sur, Valdeorras
Hora de comienzo martes, 27 febrero 2018 a las 20:00 hora oficial
Hora de finalización miércoles, 28 febrero 2018 a las 00:00 hora oficial
Probabilidad 40%-70%
Comentario Las acumulación total de al menos 4 cm se espera por encima de 300-400 metros y continúa el día siguiente
Eu não faço previsões, não tenho competência para tal, vamos esperar para ver.
Não agoires!!!