Diversidade climática

re: Diversidade climática

Montañas de Grazalema, a 40 kms del mar.

grazalema.jpg


FOTOS PINSAPAR DE GOOGLE EARTH

2893207.jpg


2893216.jpg


22580982.jpg
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

En questiao genetica é verdade que a maioria dos europeos occidentais sao/somos (eu non sei si sou, mais ha grandes posibilidades) R1b.

É maioria en Iberia, Francia, as ilhas británicas, ao este e menos común, mais ainda e maioria (sen superar o 50%) en Alemanha e Italia (onde é o 40%, 60% no noroeste alpino e 20% en Sicilia).

En Iberia é o haplotipo Y maioritario en tudas as regioes. R1b sao mais do 65% dos portugueses e perto do 70% dos españoles.

Embora ha diferencias regionais, os algarvios e persoas da provincia de Malaga a porcentagem e de 50-55%. Nos bascos é de mais do 90%.

As diferencias regionais sao os haplotipos minoritarios. O segundo haplotipo é o haplotipo I, e o terceiro é o haplotipo E3b (maioritario no Norte da Africa).

Embora ha áreas onde o segundo é o E3b (Algarve, e areas de Andalucia, onde a provincia de Malaga fica con 30%, e un 14% para o total de Andalucia, un 8% é la media da España, os vascos e catalanes nao tenhen, e asturianos e castelhanos do Este ten un 2%), e áreas onde o I é o segundo por moito, moito. As montañas de Burgos e Soria (onde nasce o Douro) sao as áreas onde mais I ten a poboaçao, con áreas do Este de Burgos e Norte de Soria onde I ten un 30% da poboaçao (a media de Iberia é 11% aprox.). Elas coinciden con pueblos de nome visigodo, mesmo BURGOS é a única provincia con nome visigodo. En esas montañas os vestigios godos sao moito comuns, e se conhece que foran montanhas onde ficaran moitos godos.

É verdade que geneticamente ficamos mais perto dos irlandeses, británicos, franceses e os italianos do Piamonte que dos gregos ou balcánicos.

Nao veo que iso mostre complexo nenhum, é a verdade, nada mais.

No norte da Africa a maioria sao E3b, sobre o 60%, e eles ten un 5% do R1b, dende 0% perto ao deserto a perto do 15% en áreas de Argelia.

A genetica e moito importante pois permite duas coisas

-olhar para melhores medicinas e combatir melhor as doenças
-melhorar o conhecimiento histórico, eu gosto de isto.

Geneticamente a poboaçao ibérica e moito moito paleolítica, e una das mais homogeneas da tuda Europa, eso diz o gran genetista CAVALLI SFORZA.

De feito os europeus mais "puros", antigos e homogeneos sao os bascos, nao é moita surpresa cando eles tenhen a lingua mais velha do continente, una lingua que ni siquiera é Indoeuropea, a única lingua de estructura ergativa de tuda Europa, e també a única lingua paleolítica que resta en Europa.

O resto da poboaçao ibérica é un poquinho mais diferente por as influencias que tivera e que os vascos nao tiveran, mais a maioria somos paleolíticos geneticamente.

O fenotipo é outra coisa, fenotipicamente eu penso que somos moito parecidos aos bulgaros, rumanos e balcanicos, mesmo coor da pele, cabelo e olhos, mais geneticamente nao temos moita relaçao.

Segundo estudios geneticos de España, o pobo mais perto sao os portugueses (nao precisabamos estudio nenhum para conhecer iso). Mais despois sao os franceses e irlandeses, e britanicos, mais ainda que os italianos, e moito longe dos gregos.

O fenotipo é outra coisa.

Nao é questio de complexo nenhum, eu intereso de iso por a historia, a genetica pode dar luz a historia, pode desmentir o confirmar.

Mesmo a genetica mostrou o que tudos historiadores pensaran para as montañas de Soria e Burgos. Antes da genetica, os topónimos germanicos de esas montañas, os vestigios históricos, a grande semelhanza entre esas montañas de pinus silvestris e o sul de Alemanha, e ainda mais, a cantidade de pesoas loiras con olhos claros, fizo pensar sempre que esas áreas tiveran forte influencia visigoda.
A GENETICA CONFIRMOU ISTO, pois tenhen a maior porcentagem de I de tuda a península, tanto como os Islandeses.

A GENETICA CONFIRMOU QUE OS VASCOS NAO TIVERAM CONTACTO CON POBOS EXTRAÑOS.

A genética confirma moitas coisas históricas, mais també crea MISTERIOS HISTÓRICOS.

No norte da Galicia, na costa cantabrica galega a genetica diz que ha un 10-15% do haplotipo J, que na Iberia ten un 3% da media, con áreas do mediterraneo do 5-6%.
Ese haplotipo na costa occidental galega ten porcentagem "normal", ao interior de Galicia ha áreas onde practicamente é desconhecido. MAIS na costa Norte de Galicia é moito importante, O SEGUNDO HAPLOTIPO DE ESA ÁREA (isto nao acontece en outra parte da península).

POR QUE? NAO CONHECEMOS, é un haplotipo común en fenicios, e gregos.
Ha una hipotese, os fenicios e gregos foram pobos marinos, e posivel que grupos de eses pobos ficaran nas costas Norte de Galicia. E posivel mais nao é seguro.

E isto ninguen esperaba encontrar, un área de forte presenza J na costa Norte galega. Nenhum dado histórico fazia pensar isto.

Temos entao que olhar de novo a historia.
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

E sen complexo nenhum, eu acredito que geneticamente o mais perto de un portugues é un brasilero de clase social alta. De seguro o mais perto geneticamente a nos sao as pesoas de clase alta do Perú, Colombia, Venezuela, etc....

Sem complexo nenhum podemos dizer que as pesoas geneticamente mais perto a nos fican en paises subdesenvolvidos de Sul América.
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

En questiao de pinheiros o primeiro dizer que

O PINHEIRO DAS CANARIAS NAO FICA EN MARRUECOS O EN ÁREAS MEDITERRANEAS DE MANERA NATURAL.

O PINHEIRO SOLO FICA NAS ISLAS OCCIDENTAIS DAS CANARIAS, E AUTOCTONO E ÚNICO DE LÁ, EMBORA FIZERAM PLANTAÇOES EN OUTRAS PARTES DO MONDO.

Os pinheiros das Canarias do Mediterraneo e norte de africa nao sao naturais, foran plantados por o home no S.XX.

E una coisa mais

DESPOIS DAS CANARIAS A MAIOR ÁREA DE PINHEIRO CANARIO É ................................AUSTRALIA, ONDE AO SUL-OESTE TORNOU PLAGA FORESTAL.:D:D:D:lmao::lmao::lmao:

Fica moito ben ao suloeste da Australia e escapou e hoje ameaza a flora australiana de esas áreas.;););)

ESO É POR OS ESTRAGOS DOS EUCALIPTOS AUSTRALIANOS AQUI.
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

En questiao de vegetaçao, en boa medida é espelho, mais nao sempre, depende de moitas coisas.

No oeste peninsular ha quercus pyrenaica, embora en locais do Este peninsular con mesmo clima ou moito semelhante nao ha nenhum, e si ha moito quercus faginea.

O quercus pyrenaica é un árvore únicamente siliceo. Nao fica en locais calizos, é por iso que nao ha q.pyrenaica ao este peninsular, mesmo con clima semelhante o parecido ao Oeste. També nao ha castaños, pois també é un árvore siliceo, nao calizo.

As árvores precisam de máximos e mínimos, tanto temperatura como precipitaçao, e dentro de eses valores eles fican. Nao quer dizer que seja o mesmo clima, mais sim que ten similitudes.

Eu també penso que o Suloeste da Francia ten o clima mais perto de Porto que de Edimburgo o Copenhague. Os veraos de Escocia o Dinamarca sao moito diferentes dos veraos das landas, sobre tudo en temperaturas e DIAS DE CHUVA E HORAS DE SOL.

O inverno é li un poquinho mais fresco que Porto, o verao e moito semelhante en temperaturas, mais é un poquinho mais húmedo. A grande diferencia é que Porto ten una certa seca en Julho e Agosto e Burdeos nao ten. Mais eu conhezo Escocia e As landas francesas e Porto. En Escocia eu nunca tive calor, mais sim nas landas.

Mais esto último é una opiniao.
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

Ha outras ocasioes que o clima de unos locais e de outros locais nao é moito semelhante, embora eles ten una especie en común.

VOU POSTEAR A DISTRIBUÇAO DOS PINHEIROS DENDE O MAIS MEDITERRANEO AO MAIS CONTINENTAL DOS SEIS PINHEIROS QUE FICAN NA PENINSULA DE MANERA NATURAL.

PINUS HALEPENSIS

mapapinushalepensis1.png


PINUS PINEA

distri1.jpg


PINUS PINASTER

mapadistribucionpinuspi.jpg


PINUS NIGRA

pinusnigramap.png


PINUS SILVESTRIS

20070113165001pinussylv.png


PINUS UNCINATA

pinusuncinata.jpg
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

Si a árvore e moito moito exigente e ainda mais é moito "exclusiva" ela fica en climas identicos, como o pinus uncinata, mais si a árvore é mais plástica ela pode ficar en climas diferentes ainda con certos parecidos ecológicos, como o pinus silvestris.

Nao acredito que o clima de Siberia seja o mesmo que o clima de Peneda Geres, mais o clima de Peneda Geres é o suficientemente frio no inverno para poder ficar o pinus silvestris, e o verao e o suficientemente fresquinho e humedo para esa árvore.


Dizer que ha un local na meseta norte de España onde fican de manera natural cuatro pinos, pinea, pinaster, nigra e silvestris. É só un local moito pequeno e moito especial, pois ese local ten un chao que conserva o agua moito ben, e ainda mais esta en un local entre unos pocos barrancos. O local é LASTRAS DE CUELLAR, A palavra LASTRA é o nome de un chao especial por ser moito bó para conservar o agua.
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

També dizer que a vegetaçao depende da historia, pois o clima onde mora o abeto pinsapo (Abies pinsapo) en Grazalema é un clima que també ten locais portugueses mais o pinsapo nao fica en Portugal.

As glaciaçoes terminaran con o pinsapo en Portugal, mais nao en Grazalema.

Hoje como eu ja dizera a maior área potencial do pinsapo é Portugal onde é a conifera que melhor ficaria en moitas serras do pais, ainda mais que calqueira dos pinheiros.
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

E AINDA MAIS..........O SER HUMANO.

Ha documentos medievais do Reino de León, que eles dizen: "os vezinos deben fazer encinas".

Que quer dizer isto? a encina (quercus ilex) e moito boa para os porcos, mais que os rebollos (q.pyrenaica). E moito conhecido que en moitas áreas onde ficavan encinas e rebollos os vezinhos andaban a estragar os rebollos e deixar as encinas, pois a encina e moito melhor para o porco.
Hoje moitas áreas onde ha moitos seculos ficaban q.pyrenaica é unas poucas q.ilex, dende a Edade Media, só fican q.ilex, pois os vezinhos estragaban os q.pyrenaica, para favorecer o q.ilex.
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

O pinheiro-silvestre também existe no Gerês, onde é espontâneo, e na Serra da Estrela.

Também existe em Montesinho e na Serra da Nogueira, mas nestas serras como também na Serra da Estrela o Pinheiro-silvestre não é espontâneo, na serra da Nogueira e na Serra de Montesinho o pinheiro-silvestre adaptou-se muito bem e tem conseguido reproduzir-se. Tal como o Pinus nigra
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

O pinheiro-silvestre também existe no Gerês, onde é espontâneo, e na Serra da Estrela.

Si, eu conhezo. En Geres ha una poboaçao de pinheiro silvestre natural e autoctona.

Mais na Serra da Estrela nunca tinha sentido. Os pinheiros silvestres da Estrela sao naturais o repoblaçao? Eu nao conhezo a área da Estrela, mais o Geres mesmo e moito atlantico, con áreas que fican con mais de 2000 mm, e una pouca seca no verao. Penso que a Estrela nao ten 2000 mm, e a seca do verao mesmo debe ser mais forte.

As poboaçoes mais perto do pinheiro silvestre en España sao algunas da provincia de Avila, no centro do Sistema Central a mais de 100 kms da raia, mais fizeran repoboaçao de eles perto a Portugal, no Norte de Extremadura e no Sul de Salamanca, mais nao sao naturais.
 
Re: Vegetação o espelho do clima???

:huh:
Também existe em Montesinho e na Serra da Nogueira, mas nestas serras como também na Serra da Estrela o Pinheiro-silvestre não é espontâneo, na serra da Nogueira e na Serra de Montesinho o pinheiro-silvestre adaptou-se muito bem e tem conseguido reproduzir-se. Tal como o Pinus nigra

Nao é extranho, mesmo na Sierra de la Culebra, que e mesmo que Montesinho fizeran repoboaçoes con pinheiro silvestre. Eu sou contrario a isto. Nao gosto.

Penso que deveria ter feito con árvores de esas serras, as especies autoctonas de esas montanhas: q.pyrenaica, q. petraea, castanea sativa, ilex aquifolium, taxus baccata, betulas, freixos, etc...

En esas montanhas nunca ficaram pinheiros nenhum. Nem silvestres, nem pinaster, nem outras especies. Esas montanhas sao de especies caducifolias eurosiberianas o de transiçao ao clima mediterraneo, mesmo sao montahas moito ricas biológicamente, pois tenhen especies de plantas eurosiberianas e mediterraneas.

Que pesoas deciden eso? Penso que o pinheiro silvestre estraga esas montanhas pois nao é natural de elas, e estraga con os q.pyrenaica e os castinheiros, e os abedules (betulas).

E casualidade que Montesinho e Culebra fiquem con pinheiros silvestres? Foram de acordo as autoridades para estragar os montes nas duas partes das montanhas? Mesmo asim parece. Estragamos toda a serra, a portuguesa e a española. Mesmo pareze estiveram de acordo.

AINDA MAIS.

Fiquei moito surprendido. :surprise::surprise::surprise:

FIZERAM REPOBLAÇÓES CON PINUS NIGRA?:huh::huh::huh:

O pinus nigra é una especie caliza, de chaos calizos, ele nao mora nas áreas siliceas, mesmo a inversa que o q.pyrenaica, que e siliceo e nao mora nas áreas calizas.
No mapa do pinus nigra, ele só fica en áreas calizas do Este peninsular, mesmo ao Oeste ter áreas con climas onde ele podería ficar.

Nao acredito moito futuro ao pinus nigra en esas montanhas siliceas de chaos ácidos.